Sambung balik pasal design kad sy tu...sy x tau la sampai skrang ni dah brape kali ammend...masalahnye skali ammend amik masa sampai seminggu...1st time sy dtg jumpe staff die tu around bulan Jun, now dah nak masuk bulan 8 x settle2 lg dok ammend...ayah dah bising2 tanye...nak wat mcm mane kan, nak marah pun kawan die. Skrang ni tgh tunggu final editing, kalo sy puas hati br bleh suh print. Sy ni x la cerewet sgt, bukan design yg comlicated pon...tp tu pon xleh nak satisfied kan hati sy..leceh btol, dah la harga xleh nak nego sgt. Design tu sgt simple, kat kedai printing lain bleh dpt lg murah kot...cepat pon cepat. Nak cancel x sampai hati lak sbb dah lame berurusan dgn die, x best la kan. But, ni kali pertama & terakhir sy berurusan ngan company tu...kawan tak kawan...nak niaga service mestila memuaskan hati pelanggan kan? Btol tak? Betol...betol...betol...(sebut mcm upin-ipin ye).
No comments:
Post a Comment