CafeMom Tickers

Monday, November 30, 2009

Solemnization 20 Nov 2009











Alhamdullilah...pada 20 Nov 2009, bersamaan hari Jumaat pada pukul 8 malam...sy telah sah menjadi isteri kepada En. Mohd. Faiq b. Mohd. Fauzi dengan sekali lafaz. Tak tau nak gambarkan cm mane perasaan tu, berdebar tak ingat lah, tp sebab tok kadi dok bagi khutbah perkahwinan, neves tu dah ilang skit2....tetibe je dah selesai, bace doa dah. Actually sblm majlis, sy cabar hubby suh die settle kan dgn sekali lafaz, dlm hati ckp xleh kot....tp die berjaya! Owh...alhamdullilah.

Tarikh: 20 Nov 2009 (Jumaat - 8.00 mlm)
Tempat (akad nikah) : Masjid Kg. Rinching Hilir
Tempat (jamuan & batal air sembahyang) : Umah pengantin pompuan
Tema : off-white - pink
Hantaran : 7 balas 9
Tema hantaran dr pihak lelaki : merah
Tema hantaran dr pihak pompuan : white-pink

keseluruhan sy suka yg simple je...tp mesti cantik. Tp x tau la komen orang lain. kat atas gambar dr kamera kawan2 & famili...so, sorry kalo kualiti x brape ok ye.

4 comments:

  1. unne~ simple is sweet k...Alhamdulillah kwn aku ni dah jd PUAN....congratz my dear fren...overall love ur make up, sweet n stunning...bak kate aiza mase aku, nas n ppink tgh gelabah sesat2 dalam gelap mlm ko nikah tu "unne cun gile...patot ah faiq nk cpt"...ngeeee~ kalau aiza bc comment ni, ampun aku gne ayat ko....huhu...
    once again, congratulation for officially become Mrs Faiq...Wishing both of u a long lasting marriage with lots of love n tender n BABIES....hahahaha~ May u be patient n loyal through this new phase of life....

    ReplyDelete
  2. Time kasih la kat korang semua sbb sudi dtg wpun payah nak ke umah aku tuh, jauh dlm utan...hehe...terharu sgt. Mcm x caye je aku dah kawin...slalu tanye kat faiq, btol ke kite dah kawin ni?...lawak la. Make up tu yg bg cantik, kalo tak...biase je. Thanks a million to all my dear frendz.......

    ReplyDelete
  3. hai, saya nak sampaikan pesan aiza..

    aiza : iliy, matila aku klo si faiq bace nie!! delete!!!!!!!!!

    oh yea, aku ngaku kekonpiusan aku terhadap bday korng..walau ape pon, HEPI BELATED BDAY ANNE AND ILI!

    sekian..saya sampaikan pesan jer..

    ReplyDelete
  4. terime kasih aiza....! faiq dah bace, die senyum je hahaha....

    ReplyDelete