CafeMom Tickers

Monday, March 5, 2012

Hafiy is 6 month!


OMG...cepatnye anak sy membesar...tetibe rindu saat die dilahirkan, owh mcm baru semalam tp rupanya 6 bulan dah berlalu. He is 7.8kg now. Gaining only 0.2kg...mungkin hasil die kurang minum susu aritu agaknye. Hafiy telah pandai merangkak, ade la 2-3 inci ke depan...selebihnye reverse. Sudah pandai mengemas, kalo dapat box mainan die...teraburkan semua dulu, pastu baru amik 1 dan main senyap2...sempatla mama die masak kat dapur. Dah bosan die akan jerit..."mam...mam...mam...mammmaa....." Sgt suke senyum kat org. Ade skali bawak die makan kat luar...Hafiy kat atas pangkuan i, tetibe makcik depan aku tuh dok senyum2 kat aku. Aku:(apehal makcik ni senyum2...) aku toleh blakang xde org pon. Pelik! Buat x tau. Dah abis mkn semua, bayar & bangun nak balik. Masa lalu sebelah meja makcik tuh, makcik tu tegur makcik: hmmm...berapa bulan baby?

aku: 5 bulan lebih

makcik: pandai die senyum kat org ye...

aku: owh ye ke...die senyum eh...

Hafiy dok senyum2 ngan makcik tuh rupanya...sweet my lil boy.







* sorry gambar blurr...maklumla hp x canggih...

p/s: En. hubby jgn lupe i nak hp baru tau =p

No comments:

Post a Comment