CafeMom Tickers

Thursday, April 4, 2013

CUAK

ok...adakah ini false alarm atau akan terjadi sesuatu???
dr smlm aku rase sakit perut mcm senggugut tu... kejap2, pastu hilang... adela beberapa kali terasa bila aku sedar dr tido...sakit mcm nak membuang air besar pon ade. Dan smlm juga aku adalah sgt kerap bangun membuang air kecil...try gak teran slow kot2 nak yak...tp x kuar plak. tawakal jela & sambung tido.

Pg ni adalah x larat sgt nak jln, tp gagahkan jugak ke opis... sakit perut tu terase lg sesekali...tp x consistant & continuous. Lunch minum air kelapa... lepas makan rase nak membuang...gi toilet, skali lepas membuang ade skit lendir kuar....ok, CUAK banget nih... pikir dan pikir ape aku nak buat ni sambil catit sela masa sakit perut. 
See after this, kalo kuar lg lendir/ cairan jernih itu aku kene kemas2 dan balik umah segera!
Ya Allah, berilah aku peluang melahirkan anakku ini ketika kejadiannya cukup sempurna (at least 36w). Permudahkan segalanya bagi ku Ya Allah, berilah yang terbaik buat hambaMu ini...amin.

1 comment:

  1. uiks...cuak...take care weh...semoga dipermudahkan segala urusan...ameen..

    ReplyDelete