CafeMom Tickers

Monday, April 18, 2016

Cousin's Wedding

Salam.

Its last saturday event. Like i said before... Too excited to attend this wedding. Last skali seingat aku...aku gi wedding cousin gak kat Dsaji felda Titiwangsa jugak, time tu tgh pregnant 8 bulan rasenye. Now Fariq Aiman pon dah  10 bulan.... Hahaha... Ade je jemputan tp pikir nak attend dgn 3 anak lelaki w/o assisstant mcm.... Baik xyah. Hihi.. Lagi pon dah lame adik bradik mama blah utara x berkumpul. Dulu bleh gak kumpul umah Tok, ptg raye sinsing lengan, kait buah mempelam/asam jawa cicah garam belacan..perghhh... Rindu! Maksu, mak lang, pak tam, pak teh, pak tam...able to come, alhamdulillah. Happening. X larat pusing meja. Hihi... 

Cousin yg kawen ni yg lelaki, Hafiz. Anak pak njang no 2. Pak njang ni dulu x dok Msia. Die dok brunei, pastu dok perth. Dah pencen ni baru blk menetap kat M'sia. Mujo la anak2 die masih kenal kami2 ni. Padahal time kecik rakan sepermainan kot. Syok sgt dpt kumpul, tp famili aku xleh nak tunggu lama... Biasela husband2 kami x larat dukong anak while bini2 mereka bergosip sambil ber'selfie' hahahaha including ayah aku...hihi...mak aku tu tempat anak2 buah meluah perasaan...ngadu itu ini. Selain tu aku happy jugak bila cousin aku, kak ni dah pregnant, lama oiii die tunggu zuriat, hampir 13 tahun la...due bulan 6 ni, semoga dipermudahkan urusan beliau.

Layan jela gambar mane sempat snap...

Ni la pengantinnye. Tema biru, famili pengantin pon biru.

Keluarga kecil sy... nak complete semua dlm 1 gambar mmg kelaut la...

Cousins... 

Next kite jumpe wedding wani (cousin gak) plak, insyaAllah. 
or raya maybe.

 

No comments:

Post a Comment