CafeMom Tickers

Monday, August 8, 2016

Kenduri Durian n kambing golek

Assalamualaikum...
Its last friday guys... Sip berkenduri durian dan kambing golek. Giler.. Dua2 panas kot. 

Ni rentetan dr jamuan raya kitorang ritu la. Duit dah collect, tetibe katerer kambing salah paham, die x dtg hari kejadian. Haih sabar jela. 

Yg durian plak, we all beli sebakul je. Tp yg serbu open house kami kemain ramai. Ade plak makhluk Allah yg buat durian tu mcm atok die punye, lahap sorang2 sampai 3-4 biji...dah apehal?!! Kami warga sip sendiri ade yg x sempat mkn. Yg mkn pon seulas dua je. Tu yg kitorang decide duit yg ade tu beli durian & kambing. Mmg cukup la... Tetiba ade staf gi site meeting kat perak, bawak balik lg sekereta buah durian. Walllahh!!! Syiok!

Aku mmg catu brape ulas aku makan. Sbb slalu mmg xleh mkn bnyk2... Pening!
Buah yg btol2 sedap dan mengiurkan je aku makan. Banyak giler durian oiii... Puas hati. Buah kali ni elok2. Semua sedap lah. Durian kampung je pon. X sure plak sebakul yg diorang beli tu jenis ape. Bleh bawak balik sorang sebijik lg. Tp aku bawak balik sebekas. Pilih yg sedap2 masuk tupperware. Teringat kat husband. Hihi... Alih2 bawak gi umah in law, husband mkn dgn fil. Licin!

Kambing golek sedap..tp aku makan yg super welldone je, yg garing! So lama la tunggu pakcik tu bakar sampai garing ;p Sudahnye sepinggan je aku mkn. Mujo ade coleslow & whipped potato. Itu jela lunch aku ritu. Mlm sakit perut weh... Panas agaknye, masuk angin gak sbb x mkn nasi kot.











Sip best! hahaha

No comments:

Post a Comment