CafeMom Tickers

Wednesday, August 8, 2018

Kerja kahwin adik: Solemnization

Assalamualaikum...

Lepas raya we olls bz dengan wedding adik pompuan yg bongsu. xde ape sangat pon, banyak benda adik dah settle kan meski deal dari jauh...nun di Riyadh. Si tunang die la dok ulang alik jumpe mama ayah settle kan perkara kat sini.

Ayah aku mmg nak buat kat rumah la, x mo nye ke dewan. Nak org kampung mai rumah die. Layankan jela.... Aku sponsor pakaian keluarga... Angah sponsor bunga telur & doorgift. Laki aku bg duit je kat ayah. Bilik pengantin aku deco, simple2 sudah, bukan style dulu2 org nak tengok bilik pengantin =p

Nikah pada 27 Julai, lepas asar kat umah pengantin pompuan.
pengantin pakai baju putih... pelamin putih. Hantaran adik aku sebenarnye mintak bnyk perkakas rumah, tp both decide xnak letak benda2 tu kat dulang. so atas dulang yg biase2 je... cekelat, kek, sireh, cincin, telekung, Quran. Kalau tengok hantaran diorang nih, xde beza... yg beza dulang/ bekas je =p depa nak sama, siap gaduh, kad kawen pon nak sama...hahahaha

Famili kami pakai biru. Menu nasi tomato. pakcik aku & team masak.

Alhamdulillah sekali lafaz, mereka bergelar suami isteri. 

 pelamin tgh pasang

 diorang dah rasmi dulu

bilik yg i deco =p

door gift

pengantin tgh siap

sisters

sisters

 with my baby boo


 majlis akad nikah





with the bridesmaids... 

officially husband n wife

the familia...boys dah berlari ke mana...


 sibling...4 of us out of 5 ='(


 pengantin lama with pengantin baru

 pengantin lama =p
eh pinjam pelamin...hihi












1 comment: