CafeMom Tickers

Thursday, December 1, 2011

11111 dan 20112011

hello u all...citer sejuk dah ni...
well, ni bkn sebarang nombor k....nombor paling bermakna dlm hidup aku =p
1.11.11

- thn ni genap la usia aku 28 thn...huhu sudah semakin bertambah usia..syukur masih diberi nafas olehNya.

- Alhamdulillah banyak yg telah dikecapi dlm usia ini...terima kasih atas segala rezeki pemberianNya.

- telah bergelar isteri & mama...nikmat yg tiada tandingnya.
- bekerja & punya pendapatan tetap wpun masih keciwa krn x gunakan sepenuhnya ilmu yg ditimba sblm ni...
- sedang menyambung pelajaran lg...impian adalah bergelar dr & ir...

- perlu terus berusaha menyeimbangkan duniawi & ukhrawi...terasa kerdil disampingNya.

- yg penting biar berapa tahun pon usia aku, aku tau DIA sentiasa berada bersamaku... Allahu akbar! 20.11.2011
- ulang tahun perkahwinan F&F yg ke-2...Alhamdulillah...dipermudahkan segala oleh Nya dlm melayari bahtera...melalui suka duka...
- syukur dikurniakan suami yg sgt memahami, sabar dan sentiasa bertolak ansur...yg sayang aku & baby.

- dikurniakan seorang anak lelaki september lalu...Ya Allah, besarnya pemberianMu..gelaran ibu itu terlalu berharga...

- semoga ikatan cinta ini mekar & setia ke akhir hayat dengan izinMu & semoga kami sekeluarga sentiasa dlm peliharaanMu & mendapat keberkatan dariMu.

No comments:

Post a Comment