CafeMom Tickers

Monday, February 13, 2012

Wedding on Feb

Tahun ni berlumbe-lumbe member2 aku bertunang & kahwin. Gila express sume...bagus2. Benda baik x elok ditangguh-tangguhkan iye idak... 8d8 ni adalah close friend dr time study kat uitm dolu. Ape2 pon we all still keep in touch. Kalo dpt berkumpul tu adalah kemeriahan berganda! Cepat2 korang kawen, nnt kite buat family day ke vacation ke...bestnye, x sabar!



So, in Feb adalah wedding Waniey & Bahzme. Diorang ni bercinta dr UiTM lg...macam i dulu la kan =) ahakz.... finally kawen jugak, kalo dah jodoh x ke mane kan. Nikah pd 1st Feb and the reception was held in Dewan Melati Perbadanan Putrajaya on 4th Feb...so beb lama giler br nak update. Kami 8d8 (aku, iliy, awe, aini, aiza, ruby, jess,ayin) diminta jd dayang2 yg bawa masuk hantaran ke dlm dewan, tp ade yg xleh hadir time tuh makanya ganti ngan org lain. Nas jd pengapit...owh, tetibe rindu ppink... Aku x sempat nak amik gambar banyak2, mengharapkan ayoi je bleh... slalu kalo gi mane2 aku bawak adik aku as photographer, tp over la kan kalo gi wedding org bawak die...xde dlm list jemputan.



the pelamin - theme color: turquoise-orange-white





the pengantin =p



the dayangs & pengapit in silver =p =p =p



my son & iliy's son...rakan sepermainan while mommies gossipping =)


No comments:

Post a Comment