CafeMom Tickers

Tuesday, March 12, 2013

Dugaan...wean off?

Urghhhh....ngantoknye. Dah seminggu lebih aku asyik tido lambat...kul 2-3 pg. Ni semua gara2 si abg Hafiy yg susah nak tido. Abis semua lampu padam pon xleh nak tido. Die dok merengek jerk...menangis lah... Sblm tido dah minum susu sebotol, pastu nak gayut lg (bf)...sekejap bleh la, lame2 sakit ooii...dah la time pregnant ni sensitif skit kat situ...adoi... Mama & ayah dah tertido die dok berjaga lg + dok nangis. Segala mcm la aku buat nak bg die tido...ingat sakit perut, aku sapu minyak angin, x jln jugak, gosok2 blakang pon x jln, tepuk2 apa tah lg. Maka menangis la mama die ni susah hati dan mengantok keletihan...plus pikir mcm mana kalo baby dah kuar nnt? How to handle the 2 babies ni...huhu... Ayah pon x tau nak buat ape..puasla ayah pujuk, tidokan die bagai...x jln gak. Terpikir nak stop bf die... Tp blom stop pon die susah tido, kalo x bg mcm mana??? Meraung gamaknye.
Smlm...aku dah buntu x tau nak buat ape. Aku bkk lampu..ajak die sembang2...instead nangis kan...perit telinga. Tersengguk sengguk layan die sembang, pastu aku bg die main game kat hp...dah btol2 die ngantok agaknye pastu die sendiri bg hp kat aku & mintak gayut. Alhamdulillah time bf tu die tertido sendiri. Fuhhh...xkan rutin harian aku akan hanya tido kul 2-3 pg??? Kul 5.40pg dah kene bgn... Nak drive ke putrajaya plak. Pg td drive pon tahan mata jer....giler ngantok. Adeh.....


No comments:

Post a Comment