CafeMom Tickers

Thursday, July 4, 2013

Pantang: 3 days left

Its day 41... 3 days left to end my confinement! Can't wait... Uarghhh... X reti btol nak suh org belikan brg dapur..ade je x complete. Hubby dah request nak mkn mcm2... Kesian die...sepanjang aku pantang die kene tapau mknn. Tu pon die x tau nak mkn ape sbb xde kwn mkn katenye balik2 burger je yg dibelinye. Kdg2 weekend aku masak jugak tp yg simple2 jela. Mama marah berdiri lame2 suh baring je...adeh. Nak suh beli barang pon hubby ckp xde teman die mls la...kalo x terdesak mmg tak la. Kdg2 bawak hafiy teman or pesan kat mama suh belikan. Dah terbiase gi sesame...bile sorang2 x best la kan. Hafiy pon pg2 gi umah nanny die ptg or mlm br sampai umah. Suke sgt la dok ngan nanny...semua mainan pon kat sane, kete, bicycle... Mandi, mkn semua maid uruskan. Tido je aku tidokan kalo aku tertido die akan dtg kejutkan aku suh tidokan die. Kalo nampak adik die menyusu..die pon dtg mintak nenen jugak. Aiyooo...x boleh ckp sekejap..mula la die merajuk.
Kali ni aku amik cuti 3 bulan jugak... Alang2 dah nak raye kan..nnt kene amik cuti lg. Teruskan jela...lps raye br masuk opis blk. Raye ni blk kelate lg...





No comments:

Post a Comment