CafeMom Tickers

Friday, April 4, 2014

Aku dan EPHYRA

Curi masa skit buat entry nih...
pagi2 smlm dtg opis, gi beli breakfast...
tetibe ade opismate tegur "hai, makin cantik la die ni" sorang lg nyampuk "aah...makin cute, sweet je"
aku? gelak je..."jujur btol kenyataan itu"
tetibe kembang setaman jap
pagi ni jumpe lg..."hai si cantik"
erkkk...amin.

kalo aku sendiri ckp mesti mcm perasan kan... 
ni bile org yg cakap aku dlm hati syukur jela.. Alhamdulillah.
maksudnye ade perubahan gak la aku consume EPHYRA ni kan
Yup, aku consume EPHYRA ni dah 2 bulan... ni nak masuk bulan yg ke3.
Tq NASRINA sebab promote & share testimoni produk ni.
2 kotak yg setiap kotak ade 30 sachet aku telah abiskan dengan jayanya.
Aku minum pg2 1 sachet sebelum breakfast... kalo aku puase, aku sahur 1 sachet EPHYRA dan minum air kosong banyak2... xde la nak mkn ape2 sbb x sempat pon nak prepare mknn nye. tp puase kene ganti juge. Maka 1st time tu mmg tawakal jela...jgn la x larat aku nnt, dgn nak pam susu lagi.
Tp alhamdulillah aku mampu bertahan. pam susu pon ok... dpt la 8-9oz utk adik Zafry. Kalau tak puase dapatla 9-10oz sehari. Air masak mmg aku minum banyak la.

Badan aku mmg susut banyak jugak la... aku x sure start bile, selain consume EPHYRA aku amalkan jogging setiap ahad, 2 round tasik titiwangsa tu dah jd kemestian. 
Kalo tak dpt jogging aku jd frust giler...
Baju lama2 semua dah muat balik. ade baju dah longgar. shopping baju pon dah bleh cari saiz M. 
Pg smlm time gi keje sarung la baju raya 2010... apahal kain ni longgar amat kat pinggang...aku cakuk mcm biase la, tp longgar. Musykil, 2010 blom ade anak, time tu aku rase aku kurus lg dr sekarang... perasan =p
tp angka kat penimbang tu x banyak beza...tu yg aku rase aku tetap gemok! mmg masih gemok pon ;p

Dari segi kulit muka dan badan... aku rase makin lembut, lembab... x kering. parut2 jerawat makin pudar, parut kat badan pon... tapi idak ler flawless sgt... maka akan setia consume EPHYRA nih. Pelaburan yg berbaloi so far. InsyaAllah.

Selain EPHYRA aku consume gak Harum Malam & vitamin C (kadang2 je mkn).
they work nicely to me so far =p
As for me, usia makin meningkat, banyak aset nak kene maintain...aku buat utk gembirakan hati suami je. Hati sendiri jatuh no.2. Plus utk kebaikan famili kitorang gak... InsyaAllah.

So, kalo korang nak try... gi terjah NurAisy Shoppe. Dont wait until its too late.

ikhlas,
FJ



3 comments:

  1. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete