CafeMom Tickers

Monday, April 21, 2014

anak2 x sihat & spagetti carbonara

arini aku el... anak dua2 x sihat..
pg td kul 3am bgn jenguk hafiy yg dok mengerang...batuk x brenti, mata penuh tahi. ya Allah...sian anak aku. pegang dahi zafry masyaAllah...panas tp x sepanas badan hafiy mata pon bertahi jugak. kelam kabut kami laki bini amik towel tuam badan hafiy, zafry aku tepek cool fever. bg mkn ubat demam & antibiotik skali. both dah xde suare. sayu dgr zafry nangis suare serak2 x kuar...Allahuakbar! sedihnye. hafiy lepas mkn ubat alhamdulillah bleh tido. zafry dok merengek sampai ke pg. x sempat nak buat air utk en. suami. mujur die rajin buat sendiri & buat roti bakar. aku sapukan nutella je. sempat teman hubby breakfast sbb zafry terlelap. abis je aku mkn die bgn nangis... berkepit jela aku dgn die. sambil kepala dok pikir nak bg hafiy mkn ape arini...sbb die kalo x sihat susah nak mkn. badan dah kurus :-(

zafry bgn kul 10 lebih..bg mkn br die ok skit. dah bleh layan mainan & tgk tv. tp kejap2 batuk. hafiy bgn kul 11 lebih bg mkn roti & susu dulu. lps mandi dua2 br terjah dapur.

nak masak yg senang & cepat je. dan yg hafiy nak mkn. die kalo x sihat nasi mmg x layan. masak dgn bahan ape yg ade je...siapla spagetti carbonara. alhamdulillah hafiy mkn.
dah la arini ngan esok umah ni xde air. adoila...

1 comment:

  1. Alololooo..merah2 mata..siannye.. cepat sembuh ye hero2... ^_^

    ReplyDelete