CafeMom Tickers

Thursday, May 29, 2014

Ayuh sahut cabaran...menurunkan berat badan!

skrang kat kkm tgh ade program pengurusan berat badan
sayangnye aku x terpilih utk join program tuh =(
tp aku nak sibukkan diri jugak join kawan2 yg terpilih
dlm masa 6 bulan diorang kene kurangkan berat at least 10% dr berat skrang
through what? of course ade info2 yg dikongsi untuk membantu, antaranya pemakanan yang betul dan bersenam

they have 6 months.
but aku nak bg diri aku 2 months sampai raya utk aku hilangkan 6-7kg
amacam? ade bran?
kuikui...angan2 setinggi langit.
aku cume nak gambar raya aku nnt aku bleh pakai bj cantik!
jom...

inspirasi?
kalau tanye pasal inspirasi...
aku adalah wanita yg sangat mencintai kecantikan
dunia...dunia...
bukan pikir utk diri sendiri je tp utk en. suami dah kebaikan rumah tangga. ok la kan?
skrang ni aku tgk bnyk sgt pompuan cantik kat luar sana... sape x suke benda cantikkan? sblm apa2 jadi aku kene buat sesuatu...
preventing is better than cure =p

aku suke baju cantik! aku suke gambar aku nampak cantik!
itu inspirasi aku. tgk adik aku yg kurus tu sarung ape pon nampak cantik. aku nih penah satu masa semua baju dah x muat. pakai apa pon x cantik, lemak sana sini =(
ni jdkan aku hilang self confidence!
segan dan jumpe org, segan nak join aktiviti/ bersosial...

Forever21... ye baju2 kat butik ni sgt memikat, tp saiznye...alahai...L pon aku x muat dulu. Saiz paling besar L je mmg jgn haraplakan. lengan pon x muat ok!

jom kawan2... kite ramai2 ke turunkan berat badan.
dan mengamalkan cara hidup sihat
bukan utk org lain, utk diri sendiri juga!

jom kite lihat berjaya tak aku turun 6-7kg tuh..dlm masa 2 bulan nih.
please la boleh....huhuhu... nampaknye bulan puase nnt aku kene jogging malam ler =p



nak tingkatkan metabolisma badan?
jom try EPHYRA...
tgh ade promosi RM180 sekotak, 30 sachet.

jom terjah sini Nuraisy Shoppe

semasa pembelian sila maklumkan kod FJ untuk dapatkan chiffon shawl secara percuma!
(minimum pembelian: sekotak ephyra premium pack RM180 sahaja. 
Hadiah terhad kepada 7 pembeli pertama sahaja!)

No comments:

Post a Comment