CafeMom Tickers

Friday, May 9, 2014

Shopping dan anak perempuan?

apa kaitan?? hahaha
cuti worker's day aritu...hubby ajak gi beli kasut aku.
die bg adiah sempena konvo aku =p
aku ofkos la gembira kan.. " ok2, kite gi mid valley k"
terus whatsapp family group "sape nak ikut gi mid esok?"
laju je adik2 aku nak follow. mmg kitorang ni bab shopping mmg giler skit, hahaha...
konon nak kuar kul 10, siapkan anak2 semua...kul 11 br kuar umah, nak dkt kul 12 br sampai, mujo parking ade, kalau tak balik saje la.

nape tiap kali nak gi memane aku mesti ajak adik2/ mama skali...?
sebab supaya ade orang bleh jage/ tgk2 kan anak2 i ler u olls...
kalo tak, mmg x mampu la nak berdua ngan hubby melayan kerenah anak lelaki berdua tuh.
Zafry so far behave lg. aku bg mkn kenyang2 susu puas2... time jalan die enjoy je, dah letih die tido jap.
Si Hafiy...almaklum la org dah besar...tp ade kala nak jalan sendiri adakala die suh dukong je...adoiyai...anak oi.. kamu sudah berat! walaupon hubby yg dukong tp lama2 mengganggu mood la kan...penat kot...hahaha
kalo nampak ape yg die berkenan mmg x bergerak la. buat lembik badan nangis ;(

anak perempuan???
hahaha...setelah puas ke serata cerok mid valley tu cari kasut aku... masuk clark ade 1 yg aku berkenan tp sebijik plak ngan opismate aku, terus cancel tp kasut tu best...sob sob... lain kali la aku beli. Last aku masuk sembonia.. ade sorang sales girl ni macam tua skit la, pangkat aunty... "hai boys, hensemnye...manyak comel ha" si hafiy as usual jual senyum meleret die. si zafry pon same ok...adoi la. while aku dok cuba kasut satu2, aunty tu dok melayan anak2 aku... hahaha.. nasib jumpe 1 yg aku berkenan. time nak bayar aunty tu ckp
"eh, kasi beranak baby gurl la lg se orang...mesti cantik ma"
"erk...nnt la"
"i boleh tolong jagekan"
"hihi...anak i yg kecik ni tak berjalan pon lg, tunggu la besar skit"
"tp kalo ade gurl lg sorang br seronok ma, lepas tu u rehat lama la"
"hahahaha...nop, yg ni pon i x menang tgn..tunggu diorang besar dulu"

banyak cantik aku yg beranak ko yg nak jage.. hahaha...

  my awesome boys!

our family 
 
the sisters...

No comments:

Post a Comment