CafeMom Tickers

Tuesday, October 21, 2014

Family Day SIP


Hallloooooo...
Lambat2 nak update sbb mood ke laut.
Nak citer pasal family day opis i last weekend. Ni 1st time anjuran seksyen. Sblm2 ni anjuran Bahagian. Tp ramai sgt peserta & aku x join. Since seksyen kitorang pon dah ramai, adela dlm 50 org. Tp yg join kali ni dlm 30 lebih je. Buat kat Ancasa Residence Port Dickson. Sorang kene byr rm100 je. Aku dpt apartment 1 bilik. Mkn breakfast, lunch & dinner semua disediakan. 

Ptg sabtu tu kami kene register kul 2 sampai 4.30 ptg. Sukaneka start 4.30 ptg. Tp aku lambat, kitorang sampai kul 5.15 org dah start main game. Semua kene pakai bj merah. Aku bwk siap dah. X nak pakai dr umah sbb takut busuk berpeluh, kami dr pg dah kuar umah tp ke kedai kat shah alam dulu alkisahnye. 

En. Hubby la sempat main 1 game. Tu pon sebab bos besar panggil. Mcm mana kenal? Sampai2 je nampak bos dok bwh pokok tgh mkn, org lain sibuk main game...hihi...so i perkenalkan la en. Suami. Aku mcm mane nak join dok kelek si zafry ke hulu ke hilir.

Selesai game kul 6. Berehat kejap... Mlm adalah dinner & karaoke 😃
Bos besar aku ni mmg kaki karok..penggemar kambing. Ade event je mesti kene ade karok & kambing golek. Very the sporting person... Sembang mcm kawan je. Tp expectation die tinggi oiii... Susah dpt markah tinggi dgn die 😁

Aktiviti dinner penyampaian hadiah sukaneka, cabutan bertuah & pertandingan karok. Walaupon suare bos aku sedap la jugak, hadiah2 semua bg kat staf je. Yg paling best, cabutan bertuah ni semua org dpt. beza hadiah je kecik ke besar... Grand prize tv led 32", microwave, oven, percutian kat ancasa 2hari 1 mlm. Aku dpt table fan je 😝 ok la. Anak2 aku? Hafiy dpt saguhati puzzle. X main pon. En. Hubby dpt 2nd prize game yg die main tu, skali dpt chopping board...hahahaha... 

Si hafiy berlari sana sini ckp ape pon xnak dgr. Syok jumpe kawan. Zafry sampai tertido tunggu acara abis. Esok acara bebas...confirm2 terjun swimming pool... Jom layan gambar... 














*abaikan aku yg makin membulat...😭

No comments:

Post a Comment