CafeMom Tickers

Monday, January 26, 2015

Outing with famili...

Semalam adik bongsu i text dlm wasap famili group pg2 buta tanye nak gi mane2 tak ahad tu. Aku xde plan... Hubby pon mcm nak settle urusan kedai die. Shila ckp nak gi OU. So join skali la..tp kami lambat skit tunggu mama abis masak. Mama gerak dr Semenyih amik i olls dan anak2... Since hubby still busy with urusan kedai plus ke OU mmg die x gemar, x larat pusing katenye. Baiklah..dr aku terperap kat umah kan baik ler join sementara ade org bleh tlg jage anak2 i ;p sebenarnye aku pon x gemar ke OU nih penat pusing weh, outlet2 favorite ade blah sini, nun wing sane la... Pergh... Mmg sakit kaki jalan. Harap2 mudah la bersalin nnt. Imad ckp bwk mama jln2 sian die dok semenyih x jalan mane...xde kawan nak window shopping. Hihi

Aku dan shopping mmg xleh dipisahkan... Tp agak stress tgk baju2 baby gurl yg cun2. Rembat botol susu baby & tshirt hafiy kat mothercare. Yg lainnye baju mama die hahahaha... Kene pau ngan hafiy aiskrim baskin robin, budak tu kan sudah pandai... Lalu je depan kiosk baskin robin terus tarik tgn aku ckp "mama, nak ni... Nak ni..." Haih... Mujo mama pon terlior, kalo tak mmg berdrama la kat situ. Kami lunch kat Johnny's steamboat... Teringin.. Hihi... Havoc la dengan budak2 tu... Huh
X cukup korum la. Acik xde :'( 





Ramainye la org kat sini... Yela kan org dok shopping bj raye cine.

Sy lg suke ke midvalley...argh rindunye, lame x gi.




No comments:

Post a Comment