CafeMom Tickers

Friday, April 24, 2015

Beg Hospital

currently at 34w 6d... esok genap 35w.

check up selasa lepas hmmm...
HB = 10.9 (bleh plak naik 0.1 je)
weight = naik 3 kilo kau....
x pasal aku kene minum air gule lg skali next 2 weeks ='( beside monitor BP selang sehari.
nasib ler.... lg 2 minggu gak doc nak scan.

smlm, wife kpd member opis ni bersalin dah, patut due die awal seminggu dr due aku. erk...cuak plak.
mlm tadi perut aku sakit... sakit kat bawah perut tu mcm nak period.
serius lupe plak sakit nak branak mcm mane...hahahaha..
cuak dah. sakit tu selang 15 minit camtu, ntah bile aku tetido aku pon x sedar. 
Bgn pagi ni aku gagahkan diri ke opis...ade kerja yg belum selesai, plus kene prepare nota serah tugas siap2 ni. dokumen2 kerja aku dah masuk fail, tagging bagai supaya senang orang yg ganti aku nnt cari. 
GL pon kene mintak dah ni.
lately kerap rase sakit kat bawah perut tu... jalan pon x brape nak larat dah. hari ni gak last day aku drive gi opis. next week aku mintak adik aku antar. 
aku target by early may, i completely ready.... focusing to my labour stage =p
erkk....takot!

beg hospital?
aritu start sakit, aku balik umah je terus cari beg, packing barang mane yg ade dulu... berdebar sbb x siap prepare lg.
sakit hilang, aku tinggalkan mcm tu je.

apa yg perlu bawa?




x complete lg...


No comments:

Post a Comment