CafeMom Tickers

Friday, February 9, 2018

Bukit Tinggi, Bentong.

Assalamualaikum...

Semalam kene bg ceramah kat Ins. Latihan KPKT Bukit Tinggi. Kene drive sorang, sbb dari rumah... makanya aku angkut skali Aiman & mama buat teman. Lupe plak yg si Aiman ni mabuk tempat tinggi, last aritu naik cameron mase umur die setahun kot, muntah abis kat atas aku. masa naik tu, awal2 Aiman ok lg, dok blakang sorang2, tetibe die diam, aku pusing kat die tengak muka dah pucat, lain macam muka die, aku suh die duduk dgn maktok kat depan. Allahu... Kebetulan sampai awal, kul 9pg, so naik ke Colmar dulu lah...lepak2 pekena kopi ke kan... slot aku kul 10.45pg. Entry untul adult RM15, child RM8 dah termasuk GST. Sampai sane, hmm...parking x terurus, lif xleh guna. menapak la turun tangga kami ber3. Skali cafe satu pon x bukak lg hoi... mujo la aku bawak bekal roti jugak. Cafe hotel ade la. pusing2 sambil posing...pastu lepak tepi taman mkn roti jap. 

Kul 10 aku gerak turun ke iKPKT. mase turun Aiman muntah. Die tertido mase sampai tu, so tinggal die dlm kete dgn mama. Muntah lg sekali bila bangun tu. Bagi ceramah kat junior engineer & penolong engineer KKM jugak. Cover topik Pengurusan Projek & Pentadbiran Kontrak Sebutharga. patut berduet dgn qs la...part2 kontrak tuh, tp bos suh aku cover terus topik tu. aiseh...panjang jugak la..2 jam. Dah la selsema, sengau je suara. Yg ni 2nd time, last year ade sampaikan ceramah yg sama kat bebudak ni kat Ipoh. Boleh la cari pengalaman. Cuma lepas ni, x sesuai dah la nak sampaikan topik tu since dah tukar department. Kasi can orang lain la bos. Masa nak balik tu, aku bawak slow je, cuak tgk Aiman muka lain. Mujo x muntah lg. Cian die.


 








No comments:

Post a Comment