CafeMom Tickers

Friday, June 17, 2011

Alhamdulillah...

Alhamdulillah... result exam dah kuar. Ni result 1st sem master aku. Mmg x disangka2...syukur sgt2. Mane tak nye...mase aku register master dulu, time tu gak aku dpt tau aku pregnant...dlm hati dok pikir, bleh ke ni? tabah ke aku nak gi kelas every week...weekdays lak tu, lepas keje terus rushing gi opis hubby pastu br gerak ke Shah Alam. Tau2 la, bile pregnant nih...sungguhpon aku xde alahan yg teruk, penat, pening, sesekali nak muntah tu biasala...tp Alhamdulillah aku berjaya mengharungi sem lepas dgn jayanya. Time exam aku mmg pasrah je...sbb x sempat study giler2 mcm wat diploma & degree dulu. Kalo penat, aku tido je...pastu tawakal jela. Tp assignment, report semua sungguhpon last minit, aku try utk siapkan gak.

Alhamdulillah...Allah tau aku bkn sengaja x nak study hard...result ni cukup buat aku tersenyum, same cam result 1st sem degree...=) yg penting LULUS semua. Walaupon x dpt flat...dpt kondo ok la kan =) Congratz to en.hubby too....

Sem depan...lagi mencabar bile ade si comel nnt... kelas akan start sebelum sempat aku abis pantang 44 hari...semoga sentiasa dipermudahkan olehNya dlm segala perkara yg akan aku lalui...amin.

No comments:

Post a Comment