CafeMom Tickers

Thursday, June 16, 2011

Sape nak kaitkan untuk sy???

Hehe...since semua member2 baik aku dok sibuk mengait nih, nak citer gak pasal kain2 nih. Aku sangat suka barangan kait nih, especially cardigan. Dlm hati memang teringin nak cube tp kemalasan mengatasi segalanya...hahaha... aku x penah mengait, dulu mama rajin gak la, tp die dah lama tinggal..pastu malas ajar aku. My MIL mmg sampai sekarang dok mengait ikut masa & mood die la. Sblm pregnant dulu, MIL ade bg buku, benang, jarum...aku try la buat tali air tu, nak start pon berjam2, last2 en.hubby tolong buatkan...how sweet =) mane tak nye sbb aku dah bebai sbb xjd tali air aku. Lepas tu aku terus x buat dah simpan dlm bakul x kuar2.




Sejak awal pregnant lg aku dah suh mama kaitkan, tp mama kate..jarum pon ntah ke mana..aku paham la maksudnye dia malas la tuh. Nak ckp kat MIL malu lak. Nak kait sendiri confirm x jadi...hahahaha..tau dah. Geram je aku tgk barang2 baby berkait yg kiut miut tuh...haih...sape nak kaitkan utk aku?




Comel2 kan...geram je tgk....




Source: google image search : crochet for babies


No comments:

Post a Comment