CafeMom Tickers

Saturday, July 28, 2012

Raya with Jovian

hmmm...finally i managed to grab one of jovian collection for melaram di hari raya...hihi
mencabar btol...hari2 bkk zalora nak order, tp setiap kali tu la xleh nak add kat carte tu then stuck... bila call die ckp semua out of stock. Then i decide to call HQ butik 1st Lady, tanya kat mana ade jual Jovial collection. ade 2 je butik cawangan yg jual, 1 kat jln TAR, 1 lg kat Alam Sentral Shah Alam. Alamak...bile nak pegi ni, pergi lambat kang abis plak. On friday time rehat aku nekad dr putrajaya terjah ke jln TAR... nasib sempat grab 1, tp saiz L, aku aim saiz XL. Tp dah kat tgn berat plak nak lepas, try dulu lah...
Try tray sekali muat la pulok...mcm x caye je muat...cutting die besar kot. Aku aim color pink belacan tu, sekali yg ade hanya purple belacan, x kisah lah...
Setakat ni br ade 3 bj raya... target 1-2 lg. Raya ni raya sakan la skit, balas dendam last year x beli baju raya pon sebab xde saiz ok (last year kan pregnant yg bdn mengembang super duper x ingat)
Review on quality of the Jovian, xde la superb sgt. Kemasan die agak kureng skit, perincian die pon xde la yg mahal sgt sesuai dgn harga la kan. tp the design lain skit la...asik kurung moden, kurung pahang kan...

 i grab this design tp
color purple belacan

1 comment:

  1. une.. mujur ko kat zalora.. aku dgr mcm2 complaint... mase aku bace terus teringt ko.. aku ngt ko beli kat zalora.. mujur tak...

    ReplyDelete